Dvomesečni natečaj za naj slogan »Zdaj pa nekaj lepega o Romih«, ki ga je pripravilo Društvo za razvijanje prostovoljnega dela Novo mesto, je zaključen. Na natečaj je prispelo skupaj 73 predlogov, ki jih je oddalo 19 prijaviteljev iz vse Slovenije.
Med pravilno oddanimi 68 predolgi je petčlanska strokovna žirija v sestavi predstavnika romske skupnosti, oglaševalske stroke in dveh predstavnikov organizatorja izbrala šest sloganov, ki jih bodo različne radijske postaje predvajale kot radijske spote; uporabljeni pa bodo tudi kot potisk na promocijskem materialu društva.
Nagrajenci in nagrajenke ter nagrajeni slogani:
1. mesto: Mitja Krumar (Leskovec pri Krškem)
Ne črn ne bel, vedno vesel.
2. mesto: Maja Gorenc (Novo mesto)
Romi ne govorijo, o njih se govori.
3. mesto: delijo si ga štirje predlogi:
Maruša Meglič (Tržič)
Poglej me v oči, sem človek kot ti.
Barbara Grum (Škofljica)
O meni slišiš samo, ko grešim, kaj pa takrat, ko kaj dobrega storim?
Ajda Zupančič (Kranj)
Romi - blizu in hkrati zelo daleč.
Nadja Jeznik (Dol pri Ljubljani)
Spoznaj, preden sodiš!
Nagrajencu in nagrajenkam čestitamo, vsem sodelujočim pa se še enkrat zahvaljujemo za ideje in pozitivni razmislek! Posnete radijske spote si lahko poslušate tukaj.
Natečaj, ki ga je finančno podprl Urad vlade za komuniciranje, je bil hkrati tudi del dveh aktualnih ozaveščevalnih in izobraževalnih kampanj Sveta Evrope »Dosta! Osvobodimo se predsodkov, spoznajmo Rome« in »Spregovori proti diskriminaciji«.
Kdaj ste nazadnje o Romih slišali kaj lepega? Niste mogli. S pomočjo medijev se njihova negativna podoba ohranja kot zdravorazumska in prava ...
Društvo za razvijanje prostovoljnega dela Novo mesto ob podpori Urada vlade za komuniciranje ter v okviru kampanj Sveta Evrope "Dosta! Osvobodimo se predsodkov, spoznajmo Rome" in "Spregovori proti diskriminaciji" razpisuje natečaj za naj slogan na temo »Zdaj pa nekaj lepega o Romih«.
Trajanje: od 17. marca do 9. maja 2009
Nagrada: po 100 EUR za vsakega izmed najboljših treh
Kaj iščemo: Slogan, ki je kratek (stavek ali dva), lahko zapomnljiv, izviren, privlačen, lahko tudi humoren, ključni pogoj pa je, da deluje pozitivno. Naj ne bo v funkciji obsojanja diskriminacije, nestrpnosti in krivic, pač pa naj čim bolje povzame pozitivno sporočilo: da so Romi ljudje kot vsi ostali in lahko enakovredno prispevajo k dobrobiti družbe; da imajo povsem enake prioritete kot večinsko prebivalstvo (imeti hišo, avto, denar); da so družabni in zelo gostoljubni; da so radostni, čustveni, solidarni in z močnimi družinskimi vrednotami; da so sposobni preživetja v hudih razmerah. Seznam ni dokončen ...
Slogan bo uporabljen:
- kot 4-sekundni radijski spot, ki se bo vrtel na radijskih postajah
- kot potisk na skodelicah, zapestnicah, razglednicah
V obeh primerih mora biti slogan samostojna enota, iz katere je razvidno, za kaj gre, saj je ne bo spremljalo dodatno besedilo ali razlaga.
Predloge pošljite na naslov društva, ki ga najdete na spletni strani http://www.drpdnm.si/novice, kjer si obvezno preberite tudi pravila sodelovanja in več vsebinskih informacij.